Reklamation
Skulle du ta emot en defekt produkt eller om din produkt gått sönder vid användning på grund av produktionsfel, så vill vi naturligtvis hjälpa dig så snart som möjligt. Skadan ska vara produktionsfel och ingen slitageskada.
Som konsument bör man reklamera ett fel inom skälig tid så fort man upptäckt defekten och enligt konsumentköplagen är skälig tid 2 månader.
Önskar du att göra en reklamation, kontakta vår kundservice (info@clnathletics.com) med uppgifterna nedan:
- Ämne för e-post: Reklamation + ordernummer
- Bifoga bilder (ju fler och tydligare desto bättre)
- E-postadress som köpet registrerades på
- Ordernummer
- Kundnamn
- Produktnamn
- Anledning till reklamationen
Vår kundservice kommer att återkoppla till dig så snart de kan och hitta en kreativ lösning som du blir nöjd med.
Som konsument bör man reklamera ett fel inom skälig tid så fort man upptäckt defekten och enligt konsumentköplagen är skälig tid 2 månader.
Önskar du att göra en reklamation, kontakta vår kundservice (info@clnathletics.com) med uppgifterna nedan:
- Ämne för e-post: Reklamation + ordernummer
- Bifoga bilder (ju fler och tydligare desto bättre)
- E-postadress som köpet registrerades på
- Ordernummer
- Kundnamn
- Produktnamn
- Anledning till reklamationen
Vår kundservice kommer att återkoppla till dig så snart de kan och hitta en kreativ lösning som du blir nöjd med.