Reklamation
Skulle du ta emot en defekt produkt eller om din produkt gått sönder vid användning på grund av produktionsfel, så vill vi naturligtvis hjälpa dig så snart som möjligt.
Som konsument bör man reklamera ett fel inom skälig tid så fort man upptäckt defekten och enligt konsumentköplagen är skälig tid 2 månader.
Önskar du att göra en reklamation, kontakta vår kundservice (info@clnathletics.com) med uppgifterna nedan:
- Ämne för e-post: Reklamation + ordernummer
- E-postadress som köpet registrerades på
- Ordernummer
- Kundnamn
- Produktnamn
- Bifogad bilder (ju fler och tydligare desto bättre)
- Anledning till reklamationen
Vår kundservice kommer att återkoppla till dig så snart de kan och hitta en kreativ lösning som du blir nöjd med.
Som konsument bör man reklamera ett fel inom skälig tid så fort man upptäckt defekten och enligt konsumentköplagen är skälig tid 2 månader.
Önskar du att göra en reklamation, kontakta vår kundservice (info@clnathletics.com) med uppgifterna nedan:
- Ämne för e-post: Reklamation + ordernummer
- E-postadress som köpet registrerades på
- Ordernummer
- Kundnamn
- Produktnamn
- Bifogad bilder (ju fler och tydligare desto bättre)
- Anledning till reklamationen
Vår kundservice kommer att återkoppla till dig så snart de kan och hitta en kreativ lösning som du blir nöjd med.