Hoppa till innehållet

Förlängt öppet köp t.o.m. 31/1-26

Alltid 1-3 dagars leverans

Fri frakt över 700 SEK

4.8 / 5 i betyg från våra kunder

Vanliga frågor

Har ni mottagit min retur?

När du registrerar din retur i vår Serviceportal får du en länk till spårning av ditt paket via mejl. Där kan du se om vi mottagit ditt paket eller inte. Vanligtvis tar det upp till 5 arbetsdagar efter du lämnat in den till ombud innan din retur har nått vårt lager.

Efter vi mottagit ditt paket tar det under normala omständigheter 1-5 arbetsdagar innan din retur blir behandlad av vår personal. Vid högsäsong, kring större kampanjer och högtider kan det ta upp till 10 arbetsdagar.

När den blivit behandlad kommer du få en återbetalningsavisering via mejl. Samt att du får en uppdaterad faktura från Qliro via mejl och i Qliros app. Har du betalt med swish, kort eller banköverföring sker en återbetalning automatiskt.

Behöver du pausa din faktura? Läs mer här.

Hur returnerar jag en produkt?

I paketet du fick hemskickat finns QR-kod. Scanna den och följ anvisningarna eller Läs mer här.

Du kan returnera en produkt inom 30 dagar men observera att produkten måste vara i sitt ursprungliga skick för en full återbetalning. Det inkluderar etiketter, snyggt packat m.m. Görs en retur tar vi en avgift på 49 SEK för att delvis täcka kostnaden vi har för klimatkompensering av frakt och hantering.